nedeľa 15. februára 2009

Ochota predavača v Obi

V nedeľu poobede sme sa vybrali do Hodonína do predajne Obi. Chceli sme kúpiť plávajúcu podlahu. Chceli, ale nekúpili. Ochota predavača bola totiž na bode mrazu. Myslíte si, že medzi štandardné frázy, ktoré používa predavač patria tieto vety?
"Toto je samoobsluha, nájdite si to."
"Čo po mne stále chcete?"
"Nie ste tu jediní zákazníci."
Ani ja si to nemyslím  (na druhej strane sme daného predavača vyrušili od družnej debaty s kolegami o tom, čo dobrého majú na olovrant - dosť dobrý dôvod prečo odpudzovať zákazníkov). Vždy som si myslel, že predavač tu je od toho, aby mi pomohol pri nákupe, resp. aby ma presvedčil, aby som danú vec kúpil. V Obi to však zrejme neplatí. Asi im peniaze zákazníkov nie sú dosť dobré. Naše peniaze tak skoro neuvidia.

Žiadne komentáre: